Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/66391

L'aula invertida en la simulació clínica d'infermeria
Tort Nasarre, Glòria; Medina Moya, José Luís
El projecte es centra en l'aplicació del Team-Based Learning (TBL) com a metodologia d'aula invertida en el briefing de simulació clínica en el Grau d'Infermeria. Els resultats apunten que el TBL en el briefing aconsegueix assegurar els coneixements inicials, com a conseqüència augmenta la qualitat de l'actuació durant la simulació i en el debriefing. S'aposta per un model pedagògic que inclogui el TBL com una de les metodologies d'aprenentatge en el briefing. The project focuses on the implementation of Team-Based Learning (TBL) as a methodology in flipped classroom briefing of clinical simulation in Pregraduate Nursing Studies. The results indicate that using TBL in the briefing ensures initial knowledge of students, consequently increases the quality of the performance during the simulation and debriefing. Are committed to a pedagogical model that includes TBL as one of the learning methodologies in the briefing.
-Aula invertida
-Briefing
-Simulació clínica
-Infermeria
-Innovació docent
-Flipped classroom
-Briefing
-Clinical Simulation
-Nursing
-Educational Innovation
cc-by (c) Glòria Tort et al., 2016
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Artículo
Artículo - Versión publicada
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
032624.pdf 490.5 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a