Title:
|
Revisió del model d’atenció a la persona amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament: joves
|
Author:
|
Alsinet, Carles; Tejada Gallardo, Claudia
|
Other authors:
|
Universitat de Lleida. Càtedra d'Innovació Social; Federació ALLEM |
Notes:
|
El següent document es realitza d’acord a un seguit de línies d’actuació que sorgeixen de les
conclusions del document Revisió del model dels serveis de suport per a les persones amb discapacitat
intel·lectual i del desenvolupament i que permeten portar a terme una segona part centrada
en la revisió del model d’atenció a les persones joves amb Discapacitat Intel·lectual i del
Desenvolupament (DID). Impulsat per la Federació Allem, vol recollir el treball realitzat per
professionals –experts en l’atenció a les persones joves amb DID d’entre 16 i 35 anys. En
aquest grup de treball hi han participat tècnics de les entitats Acudam, Aspros, Associació Alba
i Talma.
En primer lloc, contextualitzem el punt de partida del treball com també el concepte que
en tenen les entitats que formen el grup de treball dels joves amb DID, desprès presentem
els objectius principals que es volen assolir en aquesta recerca, posteriorment exposem la
metodologia que s’ha dut a terme per a la realització del treball i com ha sigut el procés de
recollida de dades i, per finalitzar aquest bloc, presentem els resultats obtinguts al llarg de tot
el projecte.
Posteriorment, incloem un seguit de bones experiències que es porten a terme des de les
entitats i que poden ser útils per al treball amb joves amb DID.
Per finalitzar, presentem un seguit de conclusions i recomanacions en l’àmbit de la
intervenció per a la millora de l’atenció als joves amb discapacitat intel·lectual. |
Subject(s):
|
-Discapacitats mentals -Trastorns del desenvolupament -Serveis socials -Transició a la vida activa -Joves discapacitats mentals -Adolescents discapacitats mentals |
Rights:
|
(c) Carles Alsinet et al., 2019
|
Document type:
|
Book Article - Published version |
Published by:
|
Edicions i Publicacions de la UdL
|
Share:
|
|