To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3936

Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults
Keim, Lucrecia
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de l’activitat col·laborativa.
-Llenguatge i llengües -- Ensenyament
-Ensenyament -- Innovacions
Tots els drets reservats
Article
info:eu-repo/updatedVersion
Generalitat de Catalunya
         

Full text files in this document

Files Size Format View
artconlli_a2011 ... cia_tutoritzacio_aules.pdf 1.797 MB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters