Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4750

Valoració de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries del Club Natació Caldes, tenint en compte la percepció de saturació de les instal·lacions
Raviña, César Ariel
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 L’objectiu del present estudi, és analitzar la percepció de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries del Club Natació Caldes, tenint en compte la seva percepció de saturació de les instal·lacions. Per poder assolir aquest objectiu, per una banda, es va tenir en compte els aspectes estables, com són les diferents dimensions analitzades: personal, instal·lacions i material, serveis i activitats i la imatge de l’organització. Per altre banda, s’ha analitzat un factor situacional inestable, com és la saturació de les instal·lacions del Club Natació Caldes. Per això es va analitzar una mostra de 193 persones usuàries del Club estratificades segons el gènere, 98 homes i 95 dones, i la franja d’edat. Els resultats mostren que la percepció de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries envers el Club (segons el factor de saturació), és major quan les instal·lacions es troben a mig ús que quan estan buides o amb excés de gent. I que les dones presenten una major satisfacció envers el club. The aim of this study is to analyze the perception of the quality and the satisfaction of the users of Caldes Swimming Club, taking into account their perception of saturation of the facilities. To achieve the objective, on one hand, the different dimensions analyzed: personal, material and facilities, services and activities and image of the organization, were taken into account. On the other hand, a situational factor unstable was analyzed, as the saturation of the Caldes Swimming Club. Therefore we sampled 193 users stratifying this sample by gender, 98 men and 95 women, and age range. The results show that the perception of the quality and satisfaction of the users towards the Club (considering the saturation factor) is higher when the facilities are in a half-empty level of use than when are empty or are overused. And women have a higher satisfaction towards the club.
-Instal·lacions esportives
-Satisfacció del consumidor
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem