To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4824

Estudi psicològic en el marc educatiu de primària en educació física a l’escola Guillem de Mont-rodon
Pagespetit Cunill, Eva
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 Els nervis, la por i la inseguretat són sensacions i percepcions que apareixen força sovint dins l’aula. És una manera de viure l’escola que hauria de quedar minimitzada i substituïda per instants de felicitat, cooperació i aprenentatge. Aquest estudi busca trobar estratègies educatives beneficioses i perjudicials pel desenvolupament integral dels infants per tal de dissenyar un model pedagògic amb el qual els nens i nenes es puguin sentir valorats i integrats dins l’aula i, de forma més específica, dins l’assignatura d’Educació Física . A més, pretén posar èmfasi en l’àmbit psicològic mitjançant una investigació que examina la valoració personal dels alumnes i les alumnes en relació a com se senten quan fan EF i els motius que provoquen aquestes sensacions. The nerves, fear and insecurity are sensations and perceptions that often appear in the classroom. It is a way to live school that should be minimized and replaced by moments of happiness, cooperation and learning. This study intends to find educational beneficial and harmful strategies for the child’s overall development in order to design an educational model in which children can feel valued and integrated into the classroom and, more specifically, in the classes of physical education. Besides, it also aims to highlight the psychological level through research that examines the personal assessment of pupils about how they feel when they do physical education and the reasons that cause these feelings.
-Educació física per a infants
-Infants -- Aspectes psicològics
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters