Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4872

Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física
Rodríguez i Ruano, David
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
Curs 2015-2016 Aquest estudi es centra en la detecció de si el Model d’Educació Esportiva i l’aprenentatge cooperatiu generen motivació en l’alumnat i l’anàlisi de quins són els factors d’aquestes dues estratègies didàctiques que generen motivació en els alumnes. La mostra són tres classes de segon d’ESO d’un institut públic. En l’estudi es dissenya i es porta a terme una Unitat Didàctica de bàsquet basada en el Model d’Educació Esportiva i en l’aprenentatge cooperatiu per detectar si aquestes dues estratègies generen motivació en els alumnes en les classes d’Educació Física i per analitzar quins són els factors que generen aquesta motivació. Per realitzar l’estudi s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades com són dos qüestionaris i un diari de camp. Els resultats mostren que les dues estratègies generen motivació en els alumnes i els factors que la generen són aprendre, jugar i competir. This study focuses on the detection if the sport educational model and cooperative learning generate motivation in students and the analysis of what are the factors of these two teaching strategies that generate motivation in students. The samples are three classes of secondary school of a public high school. In this study we designed and carried out an educational unit of basketball based on an educational sport model and a cooperative learning to detect if these two strategies generate motivation in students at Physical Education classes, and to analyse what are the factors that generate this motivation. In this study we have used different instruments like two questionnaires and a field diary. The results show that these two strategies, which we have been working through, create personal motivation in student, and that the elements that create this incentive are learning, play and competitions. Director/a: Joan Arumí
-Educació física
-Treball en equip
-Ensenyament secundari
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem