Título:
|
Relació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primària
|
Autor/a:
|
Reixach Viladecans, Cristina
|
Otros autores:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
Notas:
|
Curs 2017-2018
L’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. La present investigació té per objectiu investigar la relació entre l’estrès acadèmic i l’autoconcepte acadèmic, així com també les relacions entre els diferents tipus d’estrès i d’autoconcepte. Es van avaluar en 43 estudiants de 6è de Primària, els seus nivells d’estrès a través de l’Inventario de Estrés Cotidiano Infantil (IECI) i els nivells d’autoconcepte amb el test Autoconcepto Forma 5 (AF5). En la present investigació s’exposen els diferents nivells d’estrès i d’autoconcepte, així com les correlacions entre les diferents variables. Els resultats obtinguts no indiquen relacions estadísticament significatives entre ambdues variables acadèmiques, però sí una relació significativa entre el nivell d’estrès general i l’autoconcepte acadèmic. |
Materia(s):
|
-Estrès -Autoconcepte -Escolars |
Derechos:
|
Tots els drets reservats
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|