Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5535

La inclusió dels nens i nenes amb diversitat funcional dins l’aula d’educació física: anàlisi de tres casos a l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles
Roviró Tanyà, Immaculada
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2017-2018 Aquest treball es centra en una investigació sobre la inclusió dels alumnes amb diversitat funcional de l'escola Mossèn Cinto de Folgueroles, dins l'àrea d'Educació Física. Ens centrarem només en l'etapa de l'Educació Primària, i en tres casos específics. Per aquest motiu, primer de tot es du a terme una anàlisi de diferents autors i fonts que ens donen a conèixer la diversitat funcional, l’Educació Inclusiva i sobretot l'Educació Física Inclusiva. L’objectiu de la recerca és analitzar els aspectes d’inclusió dels nens amb diversitat funcional dins l’àrea d’Educació Física, tenint en compte el mestre i els companys de classe. Els instruments utilitzats per la recollida de dades són el diari de camp i l’entrevista. A la investigació s'observen tres casos i la relació que generen amb els seus companys/es de classe i el mestre/a d’Educació Física. A més, s'elaboren entrevistes als mestres d'Educació Física que s'han observat, per tal de poder establir lligams entre la pràctica que desenvolupa a les sessions amb el que en pensa.
-Educació física
-Atenció a la diversitat -- Educació primària
-Educació inclusiva
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem