To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5589

Com es dinamitza la lectura a l’Educació Infantil des de la Biblioteca Escolar. Anàlisi d’algunes escoles.
Martínez Subiràs, Meritxell
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2017-2018 Aquest Treball de Final de Grau es centra en com es dinamitza la lectura a l’Educació Infantil des de la biblioteca escolar, és a dir, s’analitza si des de la biblioteca del centre educatiu es té en compte aquesta etapa a l’hora de realitzar les activitats de dinamització lectora i de coneixement del funcionament de la biblioteca. La lectura és un mitjà indispensable per al progrés en l’aprenentatge de diferents àrees, tant a nivell cultural, en el desenvolupament de la seva identitat, en el desenvolupament del llenguatge i ampliació del vocabulari, en el comportament, a tenir criteri, etc., però s’ha de saber trobar el plaer en la lectura des d’infants, ja que per mitjà de la lectura, en particular des de la literatura infantil s’ajuda als infants que desenvolupin la seva imaginació i la creativitat i a expressar les seves emocions i sentiments. Al llarg del treball, s’explica què s’entén per biblioteca escolar, la seva organització i la seva finalitat. Tanmateix s’exposa què s’entén per dinamització de la lectura, les qualitats que ha de tenir l’adult com a dinamitzador i la importància dels recursos, materials i activitats. Considerant aquestes qüestions, es realitzarà un decàleg amb els aspectes més importants per dinamitzar la lectura a l’Educació Infantil des de la biblioteca escolar.
-Biblioteques escolars
-Infants -- Llibres i lectura
Tots els drets reservats
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters