Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5591

La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil
Tañà Garriga, Elisabet
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2017-2018 El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral.
-Llenguatge i llengües -- Adquisició
-Comunicació humana en els infants
-Infants -- Llenguatge
Tots els drets reservats
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem