Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5591
Título:
|
La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil
|
Autor/a:
|
Tañà Garriga, Elisabet
|
Otros autores:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
Notas:
|
Curs 2017-2018
El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir
qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels
infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en
dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir
de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de
repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral. |
Materia(s):
|
-Llenguatge i llengües -- Adquisició -Comunicació humana en els infants -Infants -- Llenguatge |
Derechos:
|
Tots els drets reservats
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem