To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5598

Creative writing: a tool to enhance the learning of present simple uses
Raurell Bellavista, Dolors
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2017-2018 Traditionally, English as a foreign language grammar has been taught in primary school in a systematic and de-contextualized way, giving more importance to the form of the verbs than in the uses. Consequently, there has been a debate discussing if grammar sessions were helpful to improve children’s English proficiency and production skills (writing and speaking). This study aims at emphasizing the benefits of grammar learning in primary stages while using creative writing to practise it. Its objective is to examine if creative writing is a useful way to learn grammar with contextualized and meaningful practices. The current research carries out three grammar sessions working with poems in a 5th grade Catalan primary school to see previous and post evidence about their present simple usage. The qualitative data collected helps to examine if creative writing can help students to improve their present simple knowledge in a contextualized task. The results have showed that focus on form sessions are necessary but writing is a good way to see children’s improvement in language because they link the uses with the forms in order to write correctly. Tradicionalment, l’ensenyament de gramàtica a l’escola primària es feia i es fa de manera sistemàtica i descontextualitzada en les sessions d’anglès com a llengua estrangera. A més, es dóna més importància a la forma dels verbs que als seus usos. Com a conseqüència, hi ha un debat que discuteix si la gramàtica ajuda a millorar el nivell d’anglès dels infants i de les seves habilitats lingüístiques (escriptura i parla). Aquesta recerca té l’objectiu de ressaltar els beneficis de l’aprenentatge de gramàtica anglesa durant l’educació primària, fent servir l’escriptura creativa. L’objectiu és examinar si l’escriptura creativa és una eina útil per aprendre gramàtica amb pràctiques contextualitzades i significatives. L’estudi duu a terme tres sessions de gramàtica, treballant amb poemes, amb els estudiants de 5è d’una escola primària catalana per tal d’observar evidències prèvies i posteriors sobre l’ús del present simple. Les dades qualitatives que es recullen ajuden a examinar si l’escriptura creativa ajuda els infants a millorar el seu coneixement sobre present simple en una tasca contextualitzada. Els resultats mostren que les sessions focalitzades en la forma del verb són necessàries però l’escriptura és una bona manera de veure les millores del llenguatge perquè vinculen els usos amb les formes verbals per escriure de manera correcta.
-Escriptura -- Ensenyament
-Escriptura creativa -- Educació primària
-Llenguatge i llengües -- Gramàtiques
Tots els drets reservats
Bachelor Thesis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters