To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5646

El màrqueting i la publicitat de McDonald’s
Guirao, Gisela; Costa, Josep
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
Curs 2017-2018 Des de la seva creació l'any 1940, McDonald's s'ha expandit de forma exponencial fins a convertir-se en líder del sector del menjar ràpid. La publicitat, el màrqueting i la voluntat de garantir la satisfacció del client, han posicionat la marca com a una de les més exitoses i reconegudes en l'àmbit mundial. Aquest projecte neix de la motivació de conèixer l'eficàcia que tenen les tècniques de publicitat i màrqueting a l'hora d'incidir en el comportament dels consumidors malgrat ser conscients que el menjar de McDonald's no és saludable. Aquest estudi d'investigació vol fer visible la necessitat d'estimular el sentiment crític davant la persuasió publicitària i aprendre a interpretar-la, sobretot pel que fa a la cadena McDonald's, ja que la invasió de publicitat d'aquest sector és un dels estímuls més freqüents. Desde su creación en 1940, McDonald's se ha expandido de forma exponencial hasta convertirse en líder del sector de la comida rápida. La publicidad, el marketing y la voluntad de garantizar la satisfacción del cliente, han posicionado la marca como una de las más exitosas y reconocidas en el ámbito mundial. Este proyecto nace de la motivación de conocer la eficacia que tienen las técnicas de publicidad y marketing a la hora de incidir en el comportamiento de los consumidores a pesar de ser conscientes que la comida de McDonald's no es saludable. Este estudio de investigación quiere hacer visible la necesidad de estimular el sentimiento crítico ante la persuasión publicitaria y aprender a interpretarla, sobre todo en cuanto a la cadena McDonald's, puesto que la invasión de publicidad de este sector es uno de los estímulos más frecuentes. Since its creation in 1940, McDonald's has expanded exponentially to become a leader in the fast food sector. Advertising, marketing and the desire to guarantee customer satisfaction, have positioned the brand as one of the most successful and recognized in the world. This project is based on the motivation to know the effectiveness of advertising and marketing techniques when it comes to affecting the behaviour of consumers, despite being aware that McDonald's food is not healthy. This research study wants to make visible the need to stimulate the critical sentiment towards advertising persuasion and learn to interpret it, especially with regard to the McDonald's chain, since the invasion of advertising in this sector is one of the stimuli more frequent.
-Publicitat -- Aliments
-Neuromàrqueting
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Vilajeliu, Alba; Ferrer, Laia; Munrós, Jordina; Goncé, Anna; López, Marta; Costa, Josep; Bayas Rodríguez, José María
Vilajeliu, Alba; Ferrer, Laia; Munrós Feliu, Jordina; Goncé Mellgren, Anna; López, Marta; Costa, Josep; Bayas Rodríguez, José María
Caja López, Gerardo; Such i Martí, Francesc Xavier; Gutiérrez Galindo, Juan Francisco; Fàbregas i Comadran, Xavier; Ferrer Caubet, Lluís; Portavella, Manuel; Adzet, Josep Mª; Nomen, José; Costa, Josep; Puig, Jaume; Matarrodona, Jaume; Asociación Química Española de la Industria del Cuero (AQEIC)
 

Coordination

 

Supporters