To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5787

Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
Cardo Martínez, Andreu
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2018-2019 Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització dels docents de l’escola i es fonamenta en el model d’assessorament per la millora de les pràctiques educatives de Lago i Onrubia (2011). El principal punt de partida del pla ha estat l’anàlisi de la pràctica educativa al centre, la definició d’allò que volem aconseguir, la concreció de propostes de millora i, sobretot, la col·laboració de tots els docents en el desenvolupament i implementació d’aquestes. Després d’analitzar les pràctiques pròpies, de contrastar-les amb altres pràctiques i de fonamentar-les amb recerca especialitzada, hem acotat i prioritzat les millores que podem realitzar en tres grans blocs: l’avaluació compartida i reguladora de l’aprenentatge (autoavaluació), eines i instruments per millorar el procés d’avaluació i la seva documentació i la comunicació dels resultats de l’avaluació.
-Professors -- Avaluació
-Educació primària
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters