Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5795

L’Olivar, aprendre a través de la investigació. Més enllà d’una recepta didàctica
Barat Soler, Meritxell
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
Curs 2018-2019 L’article ens mostra la voluntat de canvi d’una escola, l’Olivar. L'interès d’un equip de treball per adaptar-se a la societat i traslladar l’aprenentatge fora de les aules. La introducció del treball per projectes d’investigació en la dinàmica del centre. El document ens fa reflexionar d’un procés de canvi executat per un col·lectiu de mestres compromesos amb l’educació actual. El pla de treball portat a terme, explicat en l’article, consta de cinc fases; anàlisi i negociació de la demanda, registre i anàlisi de les pràctiques, disseny de les millores, desenvolupament i seguiment i avaluació del procés i decisions sobre la continuïtat. L’article està estructurat de la següent manera; un apartat on s’explica el context escolar i la filosofia de centre, seguit per la definició de l’aprenentatge que s’ajusta als principis de l’escola, la fonamentació teòrica relacionada amb els projectes d’investigació i finalment l’explicació de les fases del pla de treball portat a terme i les conclusions.
-Professors -- Avaluació
-Educació primària
-Ensenyament -- Metodologia
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem