Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5797

La geometria en els racons internivell amb co-docència a l’aula
Gutiérrez Juan, Trini
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
Curs 2018-2019 El propòsit de l’article s’emmarca dins del Màster Universitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, l’objectiu del qual és promoure un procés de Millora i Innovació Educativa a l’etapa d’Educació Infantil. Aquest objectiu parteix del desenvolupament de competències matemàtiques per tal de millorar l’ensenyament de la geometria en aquesta etapa. Es concreta la proposta de millora a partir del treball de racons internivell de geometria entre alumnes de P4 i P5 amb co-docència a l’aula, proposta compartida i consensuada amb les mestres del cicle. Per desenvolupar aquest procés de millora s’han seguit les V fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) especifiquen. S’han recollit diverses evidències durant el curs 2018-19 que han facilitat la reflexió, revisió i millora de la proposta plantejada i s’ha pogut aplicar fins l’inici de la fase IV on es recull el desenvolupament, seguiment i avaluació de les millores. Els resultats obtinguts fins aleshores conclouen que ensenyar la geometria a partir dels racons internivell amb materials manipulables amb dues mestres a l’aula millora els processos d’aprenentatge i augmenta la seva curiositat i entusiasme per la geometria dels alumnes, i en conseqüència per les matemàtiques.
-Professors -- Avaluació
-Educació infantil
-Educació inclusiva
-Geometria -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem