Title:
|
Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial
|
Author:
|
Carrión Pérez, Gerard
|
Other authors:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
Notes:
|
Curs 2018-2019
Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta
“Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de
ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de dues
sessions realitzades a una l’aula de ciències pel mateix autor a un
grup classe de Cicle Inicial. La recerca ha constatat que els infants
són capaços de construir entre ells explicacions amb una sèrie
d’elements com les entitats i les activitats (accions), sempre que el
mestre els guiï a través de preguntes que els porti a raonar. Així
doncs, cal plantejar-nos què es fa l’aula de ciències i com es
treballa per tal de que els alumnes puguin construir explicacions
científiques i debatre les dels altres doncs, només així es podran
aproximar als processos que es realitzen a la ciència autèntica. |
Subject(s):
|
-Ciència -- Ensenyament primari -Educació primària -Ensenyament -- Metodologia |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
|
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|