To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5891

Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial
Carrión Pérez, Gerard
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2018-2019 Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta “Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de dues sessions realitzades a una l’aula de ciències pel mateix autor a un grup classe de Cicle Inicial. La recerca ha constatat que els infants són capaços de construir entre ells explicacions amb una sèrie d’elements com les entitats i les activitats (accions), sempre que el mestre els guiï a través de preguntes que els porti a raonar. Així doncs, cal plantejar-nos què es fa l’aula de ciències i com es treballa per tal de que els alumnes puguin construir explicacions científiques i debatre les dels altres doncs, només així es podran aproximar als processos que es realitzen a la ciència autèntica.
-Ciència -- Ensenyament primari
-Educació primària
-Ensenyament -- Metodologia
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters