Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5901

Diversitat i inclusió en l'escoltisme a la demarcació Alt Ter
Diaz Ortega, Joana
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2018-2019 La Demarcació Alt Ter és part d’un dels moviments escoltes juvenils més importants del planeta. Els dissabtes a la tarda una part dels infants i joves de les comarques d’Osona i el Ripollès, s’uneixen per posar en pràctica el mètode escolta, fer la promesa de com volen esdevenir millors persones i treballar per projectes. Els valors són la base fonamental de les seves pràctiques educatives, i podem veure en elles diversos trets que caracteritzen l’educació en el lleure. La seva gran tasca ens duu a pensar en el benefici que ofereix als infants i joves que tenen l’oportunitat de viure les experiències que els hi brinda, i alhora ens fa reflexionar sobre els infants i joves que fins al moment no ho han pogut gaudir. La investigació que es realitza gira al voltant d’una anàlisi qualitativa per conèixer si és una entitat inclusiva on poden tenir cabuda tota la diversitat d’infants dels barris, poblacions i ciutats en les que tenen presència. The Alt Ter Demarcation is part of one of the most important youth escort movements on the planet. On Saturdays in the afternoon, part of thechildren, and also the young people fromthe counties of Osona and Ripollès, cometogether to put into practice the methodof escorting, commit to being better people and work for projects. The values are the fundamental base of the educational practices that are carried out, in them you can see some characteristics of the education in the free time. The work they do leads us to think about the benefit it offers to children and young people who can participate in the opportunities it provides. At the same time, we also reflect on those who cannot enjoy this opportunity. That is why the research that is carried out is a qualitative analysis that seeks to know if it is an inclusive entity, which can accommodate the diversity of children found in neighborhoods, towns and cities where they affect.
-Educació inclusiva
-Atenció a la diversitat
-Escoltisme
Tots els drets reservats
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem