To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5903

La relació materno-filial en situacions de violència masclista
Bujons i Moncunill, Lord
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2018-2019 Actualment la situació de violència masclista que ens envolta i afecta dia a dia a les dones en aquesta societat és un tema present i rellevant que inspira la necessitat de parlar-ne, reflexionar-hi i destinar-hi esforços. El treball que es presenta a continuació pretén apropar-se a aquesta problemàtica posant el focus d’atenció en la relació materno-filial per conèixer com afecta la violència masclista sobre aquesta. L’objectiu principal de la recerca és investigar com es treballa el vincle i quines accions socioeducatives es porten a terme entre una dona que és mare i els seus fills o filles en tres serveis d’intervenció especialitzada. A través de la cerca de bibliografia i el marc teòric s’exposen els aspectes rellevants sobre el tema. Gràcies a les entrevistes a les professionals, aprofundim en l’objecte d’estudi i ens apropem a la realitat. The current social situation of male violence that involves and affects the daily women’s lives is a relevant issue that inspires the need to talk and think about it, and to make efforts to solve it. The work that is presented below tries to get close to this problem focusing on the mother-child relationship, in order to know how the male violence affects it. The main objective of the research is to investigate how this bond does is treated and which socioeducative activities are carried out between a woman who is mother and her children in three specialised intervention services. All the relevant aspects about this issue are exposed through the bibliography research and the theoretical framework. Thanks to the interviews with the professionals, we can go deeper into the main object and aproach to the reality.
-Dones
-Mares i fills
-Mares i filles
-Violència envers les dones
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters