To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5994
Title:
|
Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu
|
Author:
|
Gastón Puyó, Belén
|
Other authors:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
Notes:
|
Curs 2018-2019
Aquest article descriu la seqüència i posada en pràctica del disseny d’un Pla de millora a Les Escoles de Gurb. Després d’analitzar les necessitats del centre i de recollir evidències que fonamentin la innovació, es valoren les matemàtiques com l’àrea que centrarà el nostre treball. A partir d’aquí s’inicia un procés que es concreta en les pràctiques i l’elaboració del TFM (Treball de Final de Màster).
El desenvolupament d’aquest procés de millora s’ha basat en les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) descriuen. Durant aquest curs s’ha pogut implementar les dues primeres fases i s’ha iniciat la tercera amb l’objectiu de continuar amb el projecte el curs vinent. Aquesta petita innovació pretén ser la primera d’una sèrie d’actuacions que ens ajudaran a canviar la cultura de centre introduint millores a la pràctica de l’aula. |
Subject(s):
|
-Matemàtica -- Ensenyament |
Rights:
|
Tots els drets reservats
|
Document type:
|
Research/Master Thesis |
Share:
|
|
Show full item record