Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/6092

Com documentar la vida a l'aula a l'educació infantil. Comunicar i reflexionar. Un projecte comú.
López Pérez, Laura
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
Curs 2018-2019 Les experiències que viuen els infants dia a dia a les aules d’educació infantil són sovint efímeres i invisibles si no hi ha algú que les reculli i les faci evidents. Cal que les famílies, els propis infants i altres adults tinguin accés a aquesta valuosa informació, per tal de poder rememorar, comunicar i reflexionar entorn les vivències i aprenentatges esdevinguts. Aquest article recull el procés i també les reflexions i conclusions sorgides durant el desenvolupament del projecte de millora en el cicle d’educació infantil que, mitjançant l’anàlisi de la pràctica documentativa actual i tenint en compte diferents referents teòrics, pretén consensuar la millor manera de reflectir, mitjançant la documentació pedagògica, una imatge d’infant capaç i protagonista dels seus aprenentatges així com també la vida a les aules de la nostra escola. Això serà possible mitjançant una documentació pedagògica que convidi a la comunicació i la reflexió d’infants, famílies i personal docent. The experiences that children live every day in the classroom in pre-school stages are ephemera and invisible if no one gathers them and makes them evident. It is necessary that families, other adults and childhood themselves should have access to this valuable information in order to remember, communicate and reflect around the experiences and learning acquired. This article includes the process, and also reflections and conclusions emerged during the development of the improvement project in pre-school cycle, through the analysis of the current documentation practice to reflect, through the documentation, the image of the capable and main character child of his/her learning as well as the classroom life in our school. This will be possible thanks to a pedagogical documentation which invites to communication and childhood reflection, families and teaching staff.
-Educació infantil
-Informes escolars
-Ensenyament -- Innovacions
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem