Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/6094

Introducció de la metodologia AICLE per millorar la competència en llengua anglesa dels alumnes de primària
Ramirez Nieto, Begoña
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
Curs 2018-2019 Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de la competència en llengua anglesa a partir de la implementació de la metodologia AICLE. La millora es troba en fase d’aplicació i segueix les cinc fases del model d’assessorament per a la millora de les pràctiques educatives de Lago, Onrubia i Huguet (2012). En aquest article s’exposa el procés que ha seguit el grup de treball per introduir les millores. El grup de treball ha aprofundit en el concepte AICLE i s’ha documentat per conèixer els elements clau d’aquesta metodologia. La idea fonamental d’aquesta metodologia, basada en l’ensenyament a partir del contingut, és que es dona prioritat al contingut així com ofereix la oportunitat de parlar i pensar als alumnes en un context significatiu utilitzant la llengua anglesa. Tanmateix, enriqueix el seu desenvolupament cognitiu i el seu bagatge cultural. This paper describes a project aimed at improving students’ English competence in a primary school. The main objective is to enhance the English competence of the students through content-based teaching. The project follows the five steps of the advisory model to improve educational practices created by Lago, Onrubia i Huguet (2012). At present, the project is in the implementation phase. The working group elaborated on the concept of CLIL in order to know its key elements better. The fundamental idea behind this type of content-based teaching is that giving priority to content as well as the opportunity to speak and think in an authentic, significant and relevant way in a second language, not only improves the competence of the students in this language, but also enriches their cognitive development and cultural growth.
-Ensenyament -- Innovacions
-Educació primària
-Anglès -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem