Título:
|
Habilidades sociales : Una aplicación al Síndrome de Asperger
|
Autor/a:
|
García Campà, Amparo
|
Otros autores:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Casadevall Sala, Anna |
Abstract:
|
Las personas con síndrome de Asperger presentan dificultades para la comprensión del otro, para ponerse en su lugar, para saber distinguir entre engaño, mentira y verdad. Tienen serias dificultades en habilidades sociales, sobre todo en saber escuchar, guardar los turnos de palabra, interesarse y entender los estados emocionales. Por este motivo, utilizando la Teoría de la mente y el Paradigma cognitivo, a través de historias sociales, conversaciones en forma de historietas, modelaje... intentaremos ayudar a estas personas a vivir sin estrés sus relaciones sociales para que éstas sean más ajustadas y gratificantes. |
Abstract:
|
Les persones amb Síndrome d'Asperger presenten dificultats per a la comprensió de l'altre, per posar-se al seu lloc, per saber distingir entre engany, mentida i veritat. Tenen serioses dificultats en habilitats socials, sobretot a saber escoltar, guardar els torns de paraula, interessar-se i entendre els estats emocionals. Per aquest motiu, utilitzant la Teoria de la Ment i el Paradigma Cognitiu, a través d'històries socials, converses en forma d'historietes, modelatge ... intentarem ajudar aquestes persones a viure sense estrès les seves relacions socials perquè aquestes siguin més ajustades i gratificants. |
Abstract:
|
Bachelor thesis for the Educational Psychology. |
Materia(s):
|
-habilidades sociales -síndrome de Asperger -teoría de la mente -habilitats socials -síndrome d'Asperger -teoria de la ment -soft skills -Asperger syndrome -theory of mind -Educational psychology -- TFC -Psicologia pedagògica -- TFC -Psicología pedagógica -- TFC |
Derechos:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Compartir:
|
|