Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/21663
Título:
|
Estudi de mercat de les franquícies informàtiques espanyoles per una central de compres d’informàtica
|
Autor/a:
|
Puertas Anfruns, Roger
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Argilés París, Ivan |
Abstract:
|
El present projecte presenta un estudi de mercat de les franquícies informàtiques a l’Estat
espanyol que constituirà les bases sobre les que treballarà una central de compres
informàtiques per donar el pas a franquícia.
En aquest estudi de mercat s’analitzaran els aspectes necessaris per obtenir un coneixement
ampli i general del sector i del seu funcionament.
L’estructura que segueix l’estudi de mercat és el següent:
• Presentació de l’empresa raó de ser de l’estudi.
• Introducció al món de les tecnologies de la informació i la cadena de valor del sector.
• Estudi macroeconòmic.
• Anàlisi del mercat espanyol de les tecnologies de la informació.
• Anàlisi de la competència.
• Resultat de l’estudi.
• Valoració econòmica de l’estudi.
• Impacte mediambiental.
Com es pot observar a les conclusions extretes d’aquest estudi, el sector de la informàtica es
troba molt saturat però avui en dia segueix oferint oportunitats de creixement. Tot i que
existeixen nombroses franquícies, són necessàries noves propostes de negoci que satisfacin
les necessitats detectades. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d'operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació -Computer industry -New business enterprises -Franchises (Retail trade) -Market surveys -Informàtica -- Indústria i comerç -Empreses -- Creació -Concessions (Comerç al detall) -Mercat -- Anàlisi |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem