To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/24267

Eliminating redundant fragment shader executions on a mobile GPU via hardware memoization
Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. ARCO - Microarquitectura i Compiladors
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia
-Graphics processing units
-Rendering (Computer graphics)
-Animation
-Redundancy
-Animació per ordinador
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Tabani, Hamid; Arnau Montañés, José María; Tubella Murgadas, Jordi; González Colás, Antonio María
Yazdani Aminabadi, Reza; Arnau Montañés, José María; González Colás, Antonio María; Riera Villanueva, Marc
Riera Villanueva, Marc; Arnau Montañés, José María; González Colás, Antonio María
 

Coordination

 

Supporters