Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/26425
Títol:
|
Call Quality Improvement
|
Autor/a:
|
Espinosa Miguel, Marc
|
Altres autors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa; Tort-Martorell Llabrés, Xavier |
Matèries:
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d’operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació -Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió de la qualitat -Customer relations -- Management -Customer services -- Quality control -Six sigma (Quality control standard) -Relacions amb els clients -- Gestió -Serveis d'atenció al client -- Control de qualitat -Sigma sis (Procés de qualitat) |
Drets:
|
|
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Publicat per:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostra el registre complet del document