Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/270467

El síndrome de Asperger. Intervención psicoeducativa
Jiménez Belmonte, Marta
Porras Clavero, M. Salud
Aquest Treball Final de Grau, es basa en una revisió i aprofundiment teòric sobre el Síndrome d'Asperger, que justifica la part pràctica del treball. S'ha investigat sobre els seus orígens, definició, característiques, teories, evolució, diagnòstic, pautes d'intervenció i inclusió. Actualment en els centres ordinaris, es detecten multituds de casos de nens i nenes amb Síndrome d'Asperger. En aquest treball es vol esbrinar si els alumnes amb aquest síndrome podrien cursar la seva escolarització, integrats en un centre ordinari. Conseqüentment, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció psicoeducativa, fonamentada en una situació real.
03-01-2017
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Asperger, Síndrome d'
Intervenció educativa
Integració escolar
Educació primària
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
82 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFG-JIMENEZ-2016.pdf 1.342 MB PDF

Mostra el registre complet del document