Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/304059

Èxit escolar i coresponsabilitat educativa: avaluació del programa d’acompanyament a l’èxit educatiu de la Fundació Catalunya-La Pedrera
Éxito escolar y corresponsabilidad educativa: evaluación del programa de acompañamiento al éxito educativo de la Fundación Catalunya-La Pedrera
Longás Mayayo, Jordi; Longás Mayayo, Eduard; Hernández, Teresa; Vinagre, Elisabet
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2015
Fracàs escolar
Rendiment acadèmic
Programes de millora de l'escola
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
©L'autor/a
17 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
Educació social: revista d'intervenció socioeducativa, 2016, Núm. 60
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
exit escolar.pdf 1.568 MB PDF (Català)
exito escolar.pdf 1.386 MB PDF (Castellà)

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Longás Mayayo, Jordi; Civís, Mireia; Riera Romaní, Jordi; Fontanet Caparrós, Annabel; Longás Mayayo, Eduard; Andrés Blanch, Tomàs
Riera Romaní, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Querol Duran, Roser de; Díaz-Gibson, Jordi; Carrillo Alvarez, Elena; Cussó Parcerisas, Irene; Longás Mayayo, Eduard; Rodríguez Garcia, Eva
Longás Mayayo, Eduard; Longás Mayayo, Jordi; Riera i Romaní, Jordi
Hernández, Teresa; Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont