Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/111217

Col.lectius amb conductes disruptives que dificulten el seu aprenentatge, i millora dels seus resultats amb l’aprenentatge emocional aplicat a l’aula de tecnologia
López Acosta, Rosario
Farrerons Vidal, Óscar
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Affective education
-Emotional intelligence -- Study and teaching (Secondary)
-Conductes disruptives
-Aprenentatge Emocional
-Emocions Negatives
-Agressivitat
-Estratègies de convivencia escolar
-Aula Taller
-conflictes
-pensaments negatius
-Emocions positives
-autocontrol emocional
-Disruptive behaviors
-emotional learning
-negative emotions
-aggressiveness
-school coexistence strategies
-classroom workshop
-conflicts
-negative thoughts
-positive emotions
-emotional self
-Educació emocional
-Intel·ligència Emocional -- Educació secundària obligatòria
Trabajo fin de máster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem