Abstract:
|
L’objectiu d’aquest projecte és dissenyar i implementar una aplicació per la gestió de reparacions d’un establiment de noves tecnologies.
Primerament s’analitzarà tot el procés de funcionament de l’establiment per veure les necessitats i les problemàtiques actuals. En funció de les necessitats de l’establiment, es buscaran les solucions o funcionalitats que s’hauran d’implementar, entre les quals hi haurà: la gestió de dades (entrar, modificar, consultar i esborrar dades), la creació d’un sistema de gestió d’usuaris i la generació automàtica de documents Excel.
Abans de dissenyar el prototipus es farà un anàlisi del tipus d’aplicacions disponibles. En aquest cas, s’escollirà l’aplicació web com la que més s’adequa a les necessitats del projecte. Una vegada escollit el tipus d’aplicació, es seleccionaran els llenguatges per a la implementació del prototipus.
Per veure quines vistes hi haurà en la interfície d’usuari i quina relació tindran entre elles, prèviament s’haurà de dissenyar el nou procés de funcionament de l’establiment a través de l’aplicació. En aquesta etapa també es detallaran tots els elements necessaris en cada vista, i es dissenyarà el mapa de l’aplicació.
Finalment es detallaran les eines emprades per a la implementació de l’aplicació, s’explicarà l’estructura de la base de dades.
Al final del projecte s’aconsegueix una aplicació que millora significativament el procés de funcionament de l’establiment, i per tant que compleix amb els objectius fixats a l’inici del treball. |