Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/118134

Plan estratégico de marketing para una empresa de ocio;
Estudio Anual Redes Sociales 2017;
Estudi Anual Xarxes Socials 2017
Tarrés Friguls, Claudia
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Pons Peregort, Olga
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació
-Statistics
-Social networks
-social media
-statistical
-redes sociales
-estadistica
-Estadística
-Xarxes socials
S'autoritza la difusió de l'obra mitjançant la llicència Creative Commons o similar 'Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada'
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document