Título:
|
Estudio del algoritmo NEAT aplicado a los videojuegos
|
Autor/a:
|
Fernandez Villalba, Mario
|
Otros autores:
|
Belanche Muñoz, Luis Antonio; Alquézar Mancho, René |
Abstract:
|
És possible fer que un ordinador aprengui pel seu compte a jugar a un videojoc? En aquest projecte s'intenta respondre a aquesta pregunta al conegut joc Tetris mitjançant l'algoritme NEAT, un algoritme genètic que evoluciona la topologia d'una xarxa neuronal. |
Abstract:
|
Is it possible to a computer to learn how to play a videogame by its own? In this project we try to answer this question in the game Tetris using NEAT, a genetic algorithm that evolves the topology of neural networks. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Video games -Artificial intelligence -Neural networks (Computer science) -NEAT -Machine Learning -IA -Tetris -Unity -Machine Learning -Videojocs -Intel·ligència artificial -Xarxes neuronals (Informàtica) |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|