Abstract:
|
Aquest treball té com a objectiu general explicar i descriure detalladament dos procediments de gestió de la documentació de la coordinació d’activitats empresarials, per una part. I per una altra, l’anàlisi de les opinions dels coordinadors entrevistats que utilitzen els procediments estudiats i que n’identifiquen avantatges i inconvenients.
La informació necessària per a realitzar aquest projecte ha sigut extreta de la normativa i de les entrevistes semiestructurades que he realitzat als responsables de la gestió de la documentació de set empreses. L’anàlisi d’aquestes m’ha permès també identificar els ítems que han de seguir els coordinadors per a fer una millor gestió de la documentació.
Els resultats obtinguts amb l’estudi pretenen ser una guia de com gestionar l’intercanvi documental per a aconseguir una correcta coordinació d’activitats empresarials i quins avantatges i inconvenients s’han de tenir en compte a l’hora d’elegir fer la coordinació a través de correus electrònics o de plataformes en línia.
A les conclusions es realitza una anàlisi del grau d’obtenció dels objectius plantejats. |