Title:
|
La irrupción de los influencers en el negocio de las agencias publicitarias
|
Author:
|
Munar Parra, Marina,
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David, |
Resum:
|
El fenomen influencer ha crescut exponencialment durant els últims anys modificant
les inversions de les marques en termes de publicitat digital. No obstant això, el gran
públic ignora el treball que existeix darrere dels comptes que oscil·len xifres
estratosfèriques. A través del present treball es descobreix el paper que juguen les
agències d‘influencers en la comunicació de marques, des del seu sorgiment i
serveis fins a la seva importància en el sector com a avals de confiança i
transparència. A partir de diferents entrevistes a professionals del sector,
s’estableixen una sèrie de comparacions respecte a les agències de comunicació, on
antigament s’encarregaven de la gestió de talents. |
Resumen:
|
El fenómeno influencer ha crecido exponencialmente durante los últimos años
modificando las inversiones de las marcas en términos de publicidad digital. Sin
embargo, el gran público desconoce el trabajo que existe detrás de las cuentas que
oscilan cifras estratosféricas. A través del presente trabajo se descubre el papel que
juegan las agencias de influencers en la comunicación de marcas, desde su
surgimiento y servicios hasta el su importancia en el sector como avales de
confianza y transparencia. A partir de diferentes entrevistas a profesionales del
sector se establecen una serie de comparaciones respecto a las agencias de
comunicación, quienes antiguamente se encargaban de la gestión de talentos. |
Abstract:
|
The influencer phenomenon has grown exponentially during the last years modifying
brands’ investments in terms of digital advertising. However, the general public is
unaware of the work that exists behind the most popular accounts. Through this TFG,
we discover the role played by influencers’ agencies during the brand communication
process, from their beginning and services to their importance in the sector as
guarantees of trust and transparency. Based on different interviews with
professionals in the sector, a series of comparisons are established towards the
communication agencies, who in the past, were in charge of the talent management. |
Publication date:
|
2018-09 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Xarxes socials Construcció de marca (Màrqueting) Agències de publicitat Màrqueting per Internet |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Pages:
|
73 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|