Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/128095
Título: | Llibreria de generació procedural de terrenys a temps real en C++ |
---|---|
Autor/a: | Hernández Lázaro, David |
Otros autores: | Lluch-Ariet, Magí |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs -Video games--Design -C++ (Computer program language) -Procedural -Terrenys -Programació -C++ -GLSL -Videojocs -Heightmap -Videojocs--Disseny -C++ (Llenguatge de programació) |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Compartir: |