Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/356970

Identitat estética en la hipermodernitat. El cas de “Cambio radical”
Anyo, Lluís; Rocamora, Josep M.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2007
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mitjans de comunicació de massa
Estètica
Societat
© Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL. Tots el drets reservats.
7 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Trípodos, núm. 21, 2007
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Tripodos_21_2007_Anyo_Rocamora.pdf 69.86 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem