Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/134879
Título:
|
Material aging for game environments
|
Autor/a:
|
Antón Domínguez, Victor
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Comino Trinidad, Marc; Andújar Gran, Carlos Antonio |
Abstract:
|
We propose a software and work-flow to create 3D model imperfections and aging effects while adding very little overhead to the rendering time of the models. Specifically, we implement a tool that adds all these effects into the physically based rendering (PBR) textures of the input model. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Real-time data processing -Three-dimensional display systems -aging -physically based -textures -imperfections -real-time -Temps real (Informàtica) -Visualització tridimensional (Informàtica) |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem