Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/154241

La gestió de les emocions a les aules de Formació professional
Galán Ponce, Pedro
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; García Calatayud, Gemma
Aquest treball aborda la incorporació de la gestió de les emocions a les aules de formació professional. En primer lloc, el treball presenta els motius que exposen la necessitat de la implementació de l'educació emocional a les aules de Formació Professional i les seves singularitats. Es mostra una aportació teòrica de la influència de les emocions en els processos d'aprenentatge i la memòria segons els estudis realitzats dels articles descrits. Posteriorment es desenvolupa a nivell teòric i seguidament pràctic un programa de gestió emocional amb l'objectiu de augmentar l'autoconeixement i el rendiment acadèmic. Finalment, es presenten unes conclusions correlacionades amb l'estudi realitzat i l'objectiu del treball.
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional
-Affective education -- Vocational education
-Psychology -- Study and teaching
-Educació emocional
-autoconeixement
-autocontrol.
-Educació emocional -- Formació professional
-Psicologia -- Ensenyament
Trabajo fin de máster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Galán Ponce, Pedro; Martínez Rodríguez, David