Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/154244
Título:
|
Neurociència aplicada a l'ensenyament en Cicles Formatius
|
Autor/a:
|
Tebe Rovira, Carolina
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; García Calatayud, Gemma |
Abstract:
|
Durant l'etapa d'ensenyaments postobligatoris ens trobem en una època de formació estretament lligada a competències personals, socials i emocionals. La creativitat i la necessitat d'innovació són necessàries a l'aula i també de cara la futura incorporació al món laboral per a l'alumnat de Formació Professional. Fins a dia d'avui la neurociència ha fet aportacions que revelen com l'activitat vinculada a processos creatius intervé en la coordinació de tota mena de moviments, i com mitjançant les arts visuals es genera un component emocional on entre altres, també hi intervé el llenguatge oral. Utilitzar una metodologia adequada per a cada activitat és una eina amb un gran potencial per treballar habilitats tenint present el funcionament del cervell. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional -Neurosciences -- Vocational education -Motivation in education -cicles formatius -neurociència -cervell -metodologia -aprenentatge -competències -emocions -motivació -cicles formatius -neuroscience -brain -methodology -learning -abilities -emotion -motivation -Neurociències -- Formació professional -Motivació en l'educació |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem