To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/166394

Cómo impartir una clase magistral según la neurociencia
Sánchez Carracedo, Fermín; Barba Vargas, Alejandra
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. BCN SEER - Barcelona Science and Engineering Education Research Group
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
-Learning -- Physiological aspects
-Classroom management
-Neurosciences
-Clases magistrales
-Neurociencia
-Fases del aprendizaje
-Motivación
-Atención
-Memoria
-Neuroeducación
-Aprenentatge -- Aspectes fisiològics
-Classe (Ensenyament) -- Conducció
-Neurociències
Attribution 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Article - Published version
Conference Object
Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática (AENUI)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Olmedo Torre, Noelia; Sánchez Carracedo, Fermín; Salán Ballesteros, Maria Núria; López Álvarez, David; Pérez Poch, Antoni; López Beltrán, Mireia
Sánchez Carracedo, Fermín; Cortadella, Jordi
Segalàs Coral, Jordi; Sánchez Carracedo, Fermín; Hernández Gómez, M. Angeles; Busquets Rubio, Pere; Tejedor Papell, Gemma; Horta Bernús, Ricard
Cabré Garcia, José M.; Climent Vilaró, Joan; López Álvarez, David; Martín Escofet, Carme; Sánchez Carracedo, Fermín; Vidal López, Eva María
Sánchez Carracedo, Fermín; García Almiñana, Jordi; López Álvarez, David; Alier Forment, Marc; Cabré Garcia, José M.; García García, Helena; Vidal López, Eva María
 

Coordination

 

Supporters