Title:
|
Ensenyament d'algorísmica i programació.; Ensenyament d'algorísmica i programació. Estat de l'art, comparativa i desenvolupament de la matèria per nivells a l'ESO
|
Author:
|
Sasal i Lasaosa, Cesc
|
Other authors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Jiménez González, Daniel |
Abstract:
|
Es presenten les motivacions pedagògiques per incloure l'algorísmica com a part del currículum i la importància perquè aquesta presència tingui més pes en un futur pròxim, l'evolució d'aquests estudis en l'educació secundària a Catalunya, i breu referència de la situació referent a altres països de l'entorn. |
Subject(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Electronic information resource literacy -- Study and teaching (Secondary) -Educational games -- Study and teaching (Secondary) -programació -algorísmica -ment recursiva -recursivitat -intuïcionisme -PIE -programming -algorithmic -education -constructionism -digital literacies -digital competencies -computational thinking -creativity -recursive mind -recursion -intuitionism -educació -papert -construccionisme -alfabetització digital -competències digitals -pensament computacional -creativitat -froebel -projectes -passió -col·laboració entre iguals -jugar -scratch -projects -passion -peers -play -Alfabetització digital -- Educació secundària obligatoria -Jocs educatius |
Rights:
|
|
Document type:
|
Research/Master Thesis |
Published by:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Share:
|
|