Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/167810
Título:
|
L'avaluació com a eina d'aprenentatge aplicada a l'assignatura de Tecnologia en un institut de l'Alt Empordà
|
Autor/a:
|
Feixas Castells, Pau
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya; Vegas Masià, Maria Pilar |
Abstract:
|
L'avaluació és un element clau per avançar en els aprenentatges de manera competencial i una via per atendre millor la diversitat de l'alumnat. L'objecte d'aquest treball és elaborar i aplicar un nou mètode d'avaluació de l'alumnat a l'assignatura de Tecnologia per tal d'intercedir positivament en l'aprenentatge dels alumnes, de manera que aquests puguin assolir les competències requerides amb una major facilitat mitjançant l'avaluació. Per tal de portar a terme aquest treball s'ha realitzat un anàlisi d'un centre on l'avaluació com a eina d'aprenentatge és un dels pilars fonamentals. S'ha elaborat una proposta metodològica i s'ha aplicat en un grup classe per veure'n el resultat. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Technology -- Study and teaching (Secondary) -Evaluation -aprenentatge -avaluar -aprendre -coavaluació -autoavaluació -instruments -metodologia -metodology -learning -learn -evaluate -coevaluation -autoevaluation -avaluació -evaluation -Tecnologia -- Educació secundària obligatoria -Avaluació |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem