To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/170180

Impacto de la gestión inmobiliaria en la articulación de la oferta comercial de los ejes comerciales prime en ciudades turísticas europeas: el caso de Barcelona
Marcos Pujol, José Maria; Martínez Costa, Carme; Perez Peral, Anastasi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. SCOM - Supply Chain and Operations Management
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
-Real estate business
-Comercio
-Eje Comercial
-Mercado Inmobiliario
-Ciudades Turísticas.
-Negocis immobiliaris
-Magatzems comercials
-Europa -- Comerç
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Benedito Benet, Ernest; Corominas Subias, Albert; Martínez Costa, Carme; Mas Machuca, Marta
Llort Gual, Núria; Lusa García, Amaia; Martínez Costa, Carme; Mateo Doll, Manuel
Martínez Costa, Carme; Pladevall Viladecans, Julia; Mas-Machuca, Marta; Marimon, Frederic
Porta, Marcela; Maillet, Katherine; Martínez Costa, Carme; Mas Machuca, Marta
 

Coordination

 

Supporters