Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/174248
Título:
|
Desenvolupament d’un asset de generació de FX Pixel Art
|
Autor/a:
|
Trueba López, Ian
|
Otros autores:
|
Díaz Acedo, Iñaki |
Abstract:
|
L’objectiu d’aquest projecte és realitzar un asset pel motor de jocs Unity el qual permeti crear efectes especials en estil pixel art de manera automàtica. Per aconseguir-ho s’ha desenvolupat una interfície intuïtiva que permeti a qualsevol tipus d’usuari personalitzar el seu sistema de partícules i exportar-lo tant per projectes dins del motor com en format imatge per fer-lo servir en d’altres aplicacions.
Al llarg del document s’expliquen diferents tècniques de pixel art i el seu desenvolupament amb l’ús de shaders i la llibreria d’editor de Unity. El resultat del projecte serà llançat a la Unity Asset Store, explicant també en aquest treball els passos a seguir per realitzar una publicació en aquesta plataforma. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs -Video games--Design -FX -partícules -pixel art -shader -UI -Unity -videojoc -Videojocs--Disseny |
Derechos:
|
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem