Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/373915

Are Brands Actually the Output of a Dialectical Process Between the Consumer and Companies?
Són les marques el fruit d’un procés dialèctic entre el consumidor i les empreses?
Lahoz, María del Carmen; Rom Rodríguez, Josep A.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2018
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Marques de fàbrica
Consumidors
Empreses
© Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL. Tots el drets reservats.
10 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Trípodos, núm. 42, 2018
         

Full text files in this document

Files Size Format
Tripodos_42_2018_Lahoz_Rom.pdf 270.2 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Vila, Fátima; Rom Rodríguez, Josep A.; Perelló-Sobrepere, Marc
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.
Sabaté López, Joan; Rom Rodríguez, Josep A.
Surinyac Carandell, Nina; Rom Rodríguez, Josep A.; Vidal Portés, Eduard
 

Coordination

 

Supporters