Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/373919

Basic life-support learning in undergraduate students of sports sciences: efficacy of 150 minutes of training and retention after eight months
Aranda García, Silvia; Herrera Pedroviejo, Ernesto; Abelairas Gómez, Cristian
Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna
11-2019
378 - Ensenyament superior. Universitats
616.1 - Patologia del sistema circulatori, dels vasos sanguinis. Trastorns cardiovasculars
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Desfribil·lació -- Ensenyament
Ciències de l'esport -- Ensenyament
Reanimació cardíaca -- Ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
11 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://dx.doi.org/10.3390/ijerph16234771
MDPI
International Journal on Environmental Research and Public Health, 2019, vol. 16, núm. 23
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Herrera Pedrovi ... ir. Res. Public Health.pdf 2.221 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem