Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/373993

El impacto de los objetivos de aprendizaje en el discurso argumentativo: estrategias, secuencias y patrones de interacción
The impact of learning objectives in argumentative discourse: strategies, sequences and interaction patterns
Cano Ortiz, Maribel; Castelló, Montserrat; Leitão, Selma
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2019
Debats
Argumentació
Ensenyament superior
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© Universidad de Almería and Ilustre Colegio Oficial de la Psicología de Andalucía Oriental (Spain)
28 p.
Article
Article - Published version
tp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i48.2260
Universidad de Almería
Electronic Journal of Research in Educational Psychology, Vol. 17, Núm 48 (2019)
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
2260-7804-1-PB.pdf 446.6 KB PDF Castellà
2260-7805-1-PB.pdf 401.3 KB PDF Anglès

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Cano Ortiz, Maribel; Mayoral Serrat, Paula; Liesa, Eva; Castelló, Montserrat
Liesa, Eva; Castelló, Montserrat; Carretero Torres, Mª Reyes; Cano Ortiz, Maribel; Mayoral Serrat, Paula
Vargas Fajardo, Andrea; Mayoral Serrat, Paula; Cano Ortiz, Maribel; Raballaty, Ivonne Adriana
 

Coordination

 

Supporters