Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/374085

Un enfoque socioconstructivista y sistémicode los modelos de apoyo y actualización docente para la innovación educativa de base TIC.Proyecto EDUTICOM
Riera Romaní, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2008
Ensenyament -- Innovacions
Tecnologia educativa
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
© L'autor/a
12 p.
Article
Article - Published version
Universidad Autònoma de Barcelona
Educar, 2008, núm. 41
         

Full text files in this document

Files Size Format
Educar.pdf 85.53 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Díaz-Gibson, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Ojando, Elena Sofia; Riera Romaní, Jordi
Prats Fernández, Miquel Angel; Riera Romaní, Jordi; Gandol Casado, Ferran; Carrillo Alvarez, Elena
Badilla Quintana, Graciela; Prats Fernández, Miquel Angel; Careaga Butter, Marcelo; Gacitúa, Juan Carlos; Vásquez Carillo, Cecilia
 

Coordination

 

Supporters