Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/374204

Inclusió d’alumnes amb discapacitat motriu: Indicadors per a la inclusió, resposta a les necessitats educatives i adequació dels ajuts tècnics en el Centre d’Estudis Joan XXIII
Inclusion of students with motor disabilities: Indicators for the inclusion, response to their educational needs and adequacy of the technical supports at Joan XXIII Studies Center
Pérez Egea, Sandra
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
TFG del Grau d'Educació Infantil tutoritzat per Anna Balcells Balcells
2019
Educació infantil -- TFG
Educació inclusiva -- TFG
Infants discapacitats -- Educació -- TFG
Supressió de les barreres arquitectòniques -- TFG
Ajuts tecnològics per als discapacitats -- TFG
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
118 p.
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
PÉREZ, SANDRA.pdf 5.342 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters