Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/374677

Reciclant Brossa: una experiència didàctica de poesia experimental en la formació inicial de mestres
Recycling Brossa: an experimental poetry teaching experience in initial teacher training
Contreras Barceló, Elisabet; Torrents Sunyol, Julieta
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2020
Educació literària
Poesia experimental
Brosssa, Joan
Mestres, Formació de
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
20 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.802
Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 2020, Vol. 13(1)
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
802-3738-4-PB.pdf 957.5 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem