Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/374682

L’autoconcepte i la seva relació amb l’autoestima i els patrons atribucionals en els alumnes de secundària: estudi longitudinal i transversal.
Manich Arranz, Eulàlia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
TFG del grau de Psicologia tutoritzat per Eulàlia Arias Pujol
2018
Psicologia -- TFG
Autoestima -- TFG
Autoconcepte -- TFG
Alumnes d'ensenyament secundari -- TFG
Mètode longitudinal -- TFG
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
43 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
DEFINITIU Congrés TFG Eulàlia Manich i Arranz.pdf 1.040 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem